Ingrediente:
650 g cartofi
1 lingurita de cimbru
1/2 lingurita de dafin macinat
1/2 lingurita de rozmarin
1 lingurita de patrunjel tocat
1/2 lingura de boia dulce
1 lingurita de sare fina
un varf de cutit de amestec de piper alb, negru, roz si verde

Preparare:
Se amesteca toate condimentele. Cartofii se curata si se taie in patru pe lungime.


Se pun in punga, se adauga condimentele si se amesteca bine. Se inchide punga, se pune intr-o tava si se fac 5-6 gauri cu scobitoare in partea superioara.


Se pun in cuptorul preincalzit la 185ºC, 35-40 minute.

  • Google
  • Tweet this
  • Facebook

11 comentarios:

Cristian Borod

excelenta combinatie!

Maria

Draga Elisa
pungile sint obisnuite sau este o punga speciala

Super reteteeeee ai
Mult succes in continuare
Maria

Ela

Maria, sunt pungi speciale pentru cuptor, asemanatoare cu Punga magica de Knorr, cred ca le gasesti in supermarket.
Iti multumesc pentru vizita.
Te pup.

wine and knives

de unde ai luat pungile?

Ela

Wine and Knives, eu nu stau in Romania, dar cred ca gasesti in supermarket.

wine and knives

:)) merci

Zam Fir Pop

Să ai parte de un Paşte Fericit!

Zam Fir Pop

Să ai parte de un Paşte Fericit!

dana

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

Maria

Draga Ella,
spre rusinea mea nu am avut timp sa-ti mai raspund si sa-ti multumesc pentru caldura si rapiditatea cu care mi-ai raspuns la intrebare (eu sunt Maria).
Dar cum niciodata nu e prea tarziu vreu sa-ti multumemesc acum. In fine am gasit si eu pungi aici. Iti multumesc inca o data si eu te pup si-ti doresc mult succes incontinuare
Cu mult drag Maria

C_A

Multumesc pentru postarea retetei. Ma asteptam sa se poata face si cartofii asa, ca si carnea, dar acum am confirmarea. Acum ma duc sa pregatesc :)
Fain blogul!!!

**Comenteaza**

Multumesc pentru timpul acordat. Citesc toate comentariile si raspund daca aveti vreo nelamurire. Pe curand!

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009-2010 - Ella's blog | Designer